המשחק

הגרסה V0.0.2:
הלוג המקורי חולק באופן הזה:
- Circle on cursor that indicates when bow is powered until the end.
- Distance cursor that decreases as the closest enemy approaches
- Make a better WIN scene
- Bow description view in Inventory/Shop scene
- Level 3
- Config
- Boss
- Level 4
- Nesting Bird
- Able to spawn Mob on Y axis (For flying mobs)
כל המשימות היוו גם שינוי גראפי וגם שינוי קוד שמוסיף התנהגויות.
תכלס את העיגול לא הייתי צריך כל כך, אבל זה מגניב ורציתי להוסיף כזה.
Power circle
הבעיה הראשונה בזה שהעיגול הוא לא בעצם עיגול אלה… ARC
.
למה?

1 | export default class ProgressCircle { |
הסיבה היא שאני כנראה אצטרך לצייר גראפיקה ידנית על מנת לעשות את מה שרציתי וזה בעצם חצי עיגול.
זה בעצם מה שאני עושה לבר חיים:
1 | export default class BarGui { |
אז למה?
רציתי תוצאה טובה ומהירה לעומת תוצאה עגומה שלוקחת זמן
תכנון מקיף או פתירת הבעיה גם לא במלואה יכולה לעזור להריץ את הפרוייקט
ואחר כך כשיש זמן לחזור ולשפצר את זה שייראה גם טוב.
בכ”מ אין עדיין לוגיקה סביבה כוח שזה משהו שאוסיף כנראה בפיצ’רים הבאים.
Distance Cursor
פיצ’ר קטן אבל חמוד.
דגל שקובע עד לאן המפלצות מגיעות,
ככל שיותר קרוב הבונוס והציון בסוף קטנים יותר!

שלבים וGUI
הוספתי גם את רמה 3 וגם רמה 4 כעקרונות - השלבים 2,3 ו4 הם קשים וצריכים grind כדי לקנות את הקשת הטובה יותר.
כרגע בהתאמה הקשתות מותאמות לכל שלב.

שורות קוד

המשחק בנוי מ4 רבדים:
- Typescript & Parcel - הטכנולוגיות של שפת התוכנה וההפצה.
- Phaser 3.8 - פרימוורק לכתיבת משחקים
- App code - הקוד שטוען ויוצר יישויות של המשחק הספציפי שלי
- Config Jsons - הוספה של תוכן על ידי קבצי
Json
במקום שפת התוכנה.
בזכות הרובד הרביעי שאלו קבצי Json
קל להוסיף תוכן.
זה מאפשר הוספה וקנפוג של פרמטרים למשחק מבלי באמת לגעת בקוד, והרבה עריכה זה פשוט לגעת בקבצים האלו.
1 | ------------------------------------------------------------------------------- |
מה יהיה ב-V0.0.3
הגרסא הבאה תהיה להפוך את המשחק ל-RPG
.
- הוספה של נקודות ניסיון ורמות לשחקן.
- הוספה של תכונות כמו כוח, נקודות חיים, דיוק ואינטליגנציה
- יכולות קסם!
מבחינה גראפית אני כן אנסה לשדרג את הנראות של המשחק ולאט לאט אקח אותו לרמה מקצועית יותר.
Road map
התכנון שלי יהיה לשלב אלמנטים ממשחקי פנטזיה כדי ליצור חווית משחק ייחודית - הוספה של סיפור מעניין בנוסף להיותו משחק ארקייד.
